Metode de plăți online

Card bancar

Fluxul unei plăți online cu card bancar: clientul adaugă produsele în coș, completează datele de facturare și de livrare, iar la finalizarea comenzii este redirecționat în pagina securizată de plată a EuPlatesc unde introduce datele de card și apasă pe „Plătește online”. În funcție de rezultatul plății este afișat un mesaj de confirmare plată.

Link de plată

Pentru a iniția plăți online prin email, operatorii comerciantului vor accesa sistemul online de gestiune al comenzilor, pus la dispoziție de EuPlătesc.ro și vor alege opțiunea “Email orders” (Comenzi prin email). Se va afișa un formular simplu personalizabil, care conține detalii minime completarea acestui formular (inclusiv a sumei totale de plată) se va genera automat un email către clientul respectiv. Acest email va conține detaliile comenzii și un link prin intermediul căruia clientul va putea finaliza plata, fără să mai introducă alte detalii suplimentare. (În continuare, tranzacția se va desfășura ca o tranzacție online standard. Această metodă de plată este foarte utilă în cazul serviciilor de tip asigurare, încasare rate CASCO, turism, etc.

Puncte loialitate

Pe baza specificațiilor comerciantului putem implementa plată prin puncte de loialitate sau cupoane de reducere. Această implementare necesită un timp minim de analiză și activare de la 2 zile până la 2 săptămâni.

Plata recurentă

Fluxul de plată este similar cu cel de plată online standard. Suplimentar, în momentul în care clientul dorește să plătească online este întrebat dacă dorește ca următoarele plăți (un anumit număr prestabilit și afișat) să se efectueze automat, fără intervenția sa. În cazul în care clientul își dă acordul pentru aceste plăți, următoarele plăți se vor procesa automat, fără intervenția acestuia. Această metodă de plată are avantajul că deținătorul de card nu uită să efectueze plata la momentul stabilit, iar comerciantul își poate gestiona mult mai bine cash flow-ul asociat acestei linii de business. Această metodă de plată este foarte utilă pentru încasarea facturilor la utilități, abonamente lunare, încasări ale ratelor CASCO, etc.

QR Blink Pay

Donatii, facturi, abonamente, produse – pentru site-urile fara shopping cart. Această metodă de plată se bazează pe adăugarea în paginile comerciantului a unui buton sau link de plată care redirecționează clientul pe o interfață securizată oferită de EuPlătesc.ro, unde acesta poate introduce detaliile personale, inclusiv suma de plată. Această metodă de plată se poate folosi cu succes în cazul donațiilor online, a plăților de facturi emise și trimise deja către client, abonamentelor sau produselor.

Click4Pay

În momentul introducerii detaliilor de card, clientul este invitat să-și activeze serviciul Click4Pay. Acest serviciu îi permite clientului ca la următoarele plăți să nu mai introducă detaliile cardului. În acest mod plata se va efectua într-un mod mult mai simplu și rapid. La prima plată clientul este informat cu privire la serviciul Click4pay și o poate activa. La următoarea plată, clientul are posibilitatea să plătească fără a mai introduce toate detaliile cardului.

Tokenizare COF

Această opțiune se bazează pe tehnologia de tokenizare de tip Card On File(COF), oferită de Visa/MasterCard și poate fi folosită prin intermediul wallet-ului proprietar EuPlatesc (Click4Pay). Pe lângă impactul pozitiv însemnat asupra experienței de plată online a consumatorului, va asigura un timp mult redus de efectuare a plăților (și eliminarea erorilor de plată). Tokenizarea unui card presupune salvarea datelor sensibile de pe card, sub forma unui token ce va fi actualizat automat de emitentul cardului odată cu reînnoirea cardului,

Ordin de plată

Prin intermediul acestui canal de plată, clientul platește prin OP direct în contul procesatorului iar tranzacția sa poate fi vizualizată în interfața de administrare tranzacții și în rapoartele furnizate de EuPlatesc, reducându-se astfel efortul comerciantului de a gestiona și aceste plăți.

Paybyface

Plata prin metoda paybyface
Plata prin recunoaștere facială ce folosește tehnologie biometrică. Prin intermediul acestui canal de plată, clientul platește prin OP direct în contul procesatorului iar tranzacția sa poate fi vizualizată în interfața de administrare tranzacții și în rapoartele furnizate de EuPlatesc, reducându-se astfel efortul comerciantului de a gestiona și aceste plăți.

Soluţii contra
fraudei online

Folosind tehnici de criptare avansate şi cele mai noi tehnologii de protecţie antifraudă (incluzând 3DSecure), vă oferim un nivel înalt de securitate care vă permite să vă focalizati ateatia pe dezvoltarea afacerii dvs, în loc să gestionaţi riscul tranzacţionării online.

Protejează-ti afacerea online cu ajutorul solutiilor noastre de protectie incluse în pachetele de servicii!

Mai multe informaţii

Dacă doriţi mai multe informaţii despre serviciile noastre, sau dacă doriţi să ne ajutaţi să ne îmbunătăţim serviciile vă rugăm să ne trimiteţi comentariile şi/sau întrebările dumneavoastră cu ajutorul secţiunii de contact.

Certificări

EuroPayment Services S.R.L. este certificată SR EN ISO/IEC 27001:2018 (#171, Sistemului de Management al Securității Informațiilor), SR ISO/IEC 27701:2019 (#05, Sistemului de Management al Confidenţialității Informațiiilor) și SR EN ISO 9001:2015 (#10104, Sistemului de Management al Calității).

Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 – Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri.